השר וסרלאוף: "יש מלחמה בצפון אבל לא בניהול שלנו"

    המהדורה המרכזית No Comments on השר וסרלאוף: "יש מלחמה בצפון אבל לא בניהול שלנו"

    שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף אומר הערב לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "לא כל ראשי הרשויות בצפון תומכים בנו פוליטית, אבל ההיגיון הבסיסי אומר שחייבים לטפל בטרור. תושבי הצפון מצביעים ברגליים ולא מוכנים לחזור לביתם. יש להם סבלנות ואורך רוח והם דורשים שנמגר את הטרור מהגבול"

    צילום: משה ביטון
    10:04
    12.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on אין בושה: הסיע שב"חים באמבולנס וטען: "בדרך להציל חיים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ואמר: "אנחנו כבר במלחמה בצפון אבל אנחנו לא מנהלים אותה. יש לנו הזדמנות להחזיר את הביטחון לתושבי הצפון שמפונים מביתם כבר 100 יום. לא כל ראשי הרשויות בצפון תומכים בנו פוליטית, אבל ההיגיון הבסיסי אומר שחייבים לטפל בטרור. עמדת שר הביטחון שצריך להכניס פועלים מיו"ש כדי לא להדליק את השטח שייכת ל-6 באוקטובר. תושבי הצפון מצביעים ברגליים ולא מוכנים לחזור לביתם. יש להם סבלנות ואורך רוח והם דורשים שנמגר את הטרור מהגבול".

    עוד אמר: "מהקבינט המצומצם זה הפך לקבינט הקונספציה. זה מה שהביא אותנו ל-7 באוקטובר. תמכנו בכך שליברמן יצטרף לממשלה ולקבינט. השר בן גביר לא עושה חיים קלים לחברי הקבינט, הוא שואל שאלות קשות שבכירים מסוימים לא אוהבים. לפני ה-7 באוקטובר אמרו לנו כל הזמן שאנחנו לא מבינים כלום בביטחון. אנשים לא מסוגלים לעכל שבסוף צדקנו".

    האזינו



    0 תגובות